Πέμπτη 23 Ιουλίου 2009

ασε με παλι να ρωτω ο χρονος τι θα φερει..


6/1/08

"..she never wanted love to fail she always hoped that it was real she 'd look me in the eyes and say "believe me".. if there' s nothing left to say then something is wrong.."


4:00 ta 3hmerwmata.. kapote htan h wra mas afth.. synh8iza na vazw 3ypnhthri gia na sou kanw anapanthth.. kapoies fores ontws 3ypnousa.. kapoies alles den eixa kan prolavei na koimh8w.. kai olo afto epeidh mia fora stis 4 to prwi "epistrefontas" ka8hses kai diavases ola ta grammata mou-etsi eipes toulaxiston.. kai apo tote evaza to 3ypnhthri.. me thn elpida pws 3ana 8a se petyxw 3ypnio sthn agaphmenh sou veranta na xazeveis thn anatolh.. h ka8isto sto krevati sou na koitas gia pollwsth fora tis grammenes mou skepseis.. xwris apotelesma omws.. "o syndromhths cosmote pou kalesate exei pi8anon to thlefwno tou apenergopoihmeno..".. ki etsi mia mia apenergopoiountan oles oi ais8hseis mou.. giati 8ymamai pws akomh ki otan 3ypnousa afth, th varvarh gia pollous wra, xamogelousa.. eixa kapoio skopo..
kai to tragoudi.. nai, afto pou egrapsa viastika panw panw, prin arxisw thn ka8hmerinh mou kata8esh skepsewn.. kapote ki afto htan to tragoudi mas.. ka8osoun sthn akrh tou krevatiou mou -sa x8es to 8ymamai- kai me xazeves.. aplwnes to xeri sou sto proswpo mou kai paramerizes ta ati8asa mallia mou-
kapote ta latreves ki afta.. me koitouses epimona, 3ereis, me ekeino to vlemma pou me skotwnei, kai perimenes pote 8a xamogelasw.. pote de 8a mporw na sou antista8w.. kai tote sigops8yrizes "..ooo tonight you killed me with your smile, so beautiful and wild..".. isa isa gia na se akousw.. isa isa gia na mhn ante3w kai na se filhsw pali..
4:15 h wra... akomh kai twra elpizw-h trelh- pws 8a anapsei h o8onh tou kinhtou.. pws 8a niwseis ligo pio monos kai 8a 8ymh8eis oti yparxw.. pws 8a sou er8ei h idea thn trelh afth wra na mou peis oti sou eleipsa, oti 8es na me deis.. opws tote..
3ekinhsa na mazevw s' ena 3ylino kouti pou mou ekanan dwro ola osa proorizontai kata kairous gia sena.. apo tsalakwmena xartia mexri to dwro pou sou efera apo th 8essalonikh.. den 3erw giati.. isws gia na eimai sigourh pws otan 8A ME PAREIS.. otan 8A MOU PEIS oti sou eleipsa, oti 8ES na me deis-opws tote (aklonhth vevaiothta tou apelpismenou) , de 8a xreiastei na psaxnw..
paei kai h teleftaia "sigourh fora" pou 8a se evlepa.. poios 8a to 'lege oti emeis oi dyo.. pou kinousame gh kai ourano gia mia molis kouventoula sto msn 8a katalhgame na e3artwmaste apo ena matso hmeromhnies..
13.9.07
11.11.07
2.12.07
6.1.08
4hmeres.. tis opoies ofeila na eimai ekei.. na paramenw a3ioprephs kai na vriskw tropous na sou dwsw afta pou h8ela.. 4 hmeres gia na xortasw mia agaph pio megalh ki apo mena thn idia.. kai na apodei3w oti thn a3iza.. kai meta.. ti meta? twra einai to meta.. pane pia oi sigoures synanthseis.. frixto pou to lew alla kapote aftos htan o efialths mou.. na mhn 3erw an 8a se 3anadw.. mou fainotan poly makria ki omws eftase.. perase.. einai pia pisw mou.. mou eixes pei mia fora pws sto diko sou nomisma eimai anektimhth.. mallon omws arxises na me metras me to diko mou, to tipotenio.. giati me kaneis na niw8w toso fthnh.. ana3ia akomh ki enos apogevmatos sto spiti sou h sto diko mou.. ana3ia akomh kai mias diwrhs tainias.. poula me toso omws.. poula me.. oso mia diwrh tainia pros enoikiash.. giati na 3ereis, opou allou kai na paw 8a eimai daneikh.. panta s' esena 8a gyrizw-ekei pou anhkw..


"3hmerwnei, ki egw stous dromous trigyrnw
ki an xarazei to fws de ftanei edw.."

Δεν υπάρχουν σχόλια: