Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

ποσο........πρωι σ' αγαπησα..







..Shmera pali to 503.. Stis 6 to prwi.. Douleva.. Ti na kanw?
Na mh vgw apo to spiti? Telos pantwn, sygxwrese me
pou se "synantw" pantou ki as mhn to zhthsa.. Htan nwris..
3hmerwmata.. O hlios den eixe kan arxisei na
anatelei.. Stous dromous mia elafria kinhsh kai o aeras
pagwmenos.. Stigmiaia mou 8ymise ton aera sthn plateia panw
.. Oi prwtoi perastikoi sta pezodromia.. Fwnes..
Ki ap 'oles pio ekkwfantikh h siwph sou.. Th synh8isa..
Oxi oti de me plhgwnei pia.. Ma synh8isa kai thn plhgh.. Olo na
va8ainei.. na va8ainei.. Fysika kai ponaw.. Apla ema8a na
sfiggw ta dontia mou dynatotera.. Na mh xarizomai mesa
apo ka8e mou dakry.. Efxomai mia mera na me deis kai na sou
kopoun ta podia.. Oxi gi' afto pou exases, alla gia thn efkairia
pou den edwses ston eafto sou gia paramy8i.. Ki omws, efkairia
gia paramy8i htan.. H3eres pws mporousa na paw opoudhpote
gia sena.. Na kanw otidhpote.. Arkei na to tolmouses kai
8a vriskomastan kai sthn allh akrh
ths ghs.. 8a kaname pragmatikothta osa oi alloi
8ewroun outopia.. Ki as gelas twra.. Ki as gelane
k osoi diavazoun.. Adiaforw.. Mou arkei pou
kapote 8a katalaveis.. Oi "symptwseis" me kataklyzoun..
Alla ti nohma exei otan tis vlepw mono egw?
Monh mou den mporw na ypar3w san "emas"..
Xreiazesai ki esy.. Ma de 8es..
H mallon isws na 8es.. Alla den tolmas.. Oute
na to skefteis den tolmas.. Na to ekmysthrefteis
ston eafto sou.. Isws pragmati na se exw ypertimhsei..
Isws na mhn eisai toso "teleios" oso
pisteva.. Giati 3ereis kati?
Mia zwh akomh kai ta la8h sou xaritwmena ta evriska..
Den katalavaina, vlepeis, oti anoigoun agiatreftes
plhges sto kormi mou.. Isws telika afto pou me krata konta
sou na mhn einai ta synais8hmata pou nomiza oti
trefeis gia mena (mou xes zhthsei kai kapote
na mhn ta nekrwnw.. kalo.. afou htan hdh nekra..
) alla
h megalh anasfaleia sou gia th mona3ia.. Isws
afth na mh se exei afhsei akomh na me
koita3eis sta matia kai na peis to
"telos".. Makari na exw adiko se ola afta..
Makari ola osa vlepw ton teleftaio
kairo na einai mia apegnwsmenh sou prospa8eia na
se mishsw.. Stigmes, lepta, wres.. Hmeres oloklhres
kai nyxtes kollhmenh se mia anamnhsh.. Sth fwnh,
sto xamogelo sou ma panw ap' ola sta logia sou..
3ereis kati? San pionia eimaste..
San pionia thlekatef8ynomena se mia
paliwmenh skakiera.. San thn
parathmenh partida enos paixnidiou pou
paizetai xwris zaria.. Pisteva pws hsoun
o vasilias.. Ki egw to pioni pou afou kataferne
na diasxisei th skakiera k na ftasei sto
8o tetragwnaki 8a ginotan vasilisa..
H vasilisa sou..
Oti meta ap' osa zhsame 8a mporousa epitelous
na sta8w dipla sou.. Ma mou kleisane
to dromo.. Synergasthkame, nikhsame ton antipalo (ta mavra
pionia anhkoun panta sto xrono, to xeirotero ex8ro..
)
kai twra, twra pou meiname sth skakiera
mono "oi kaloi" stelneis tous idious sou tous "stratiwtes"
na me kataspara3oun.. Tous idious sou
tous "pyrgous" na ypsw8oun mprosta mou.. Na mou
fra3oun to dromo.. 3exases oti 3ekinhsame me skopo na
vgoume kai oi dyo nikhtes.. 3exases pou sou 'sfigga to xeri
ekeinh th mera sto sinema (katw apo to ka8isma giati kaneis
den h3ere tote..) kai se koitousa sta matia.. Kai to
vlemma mou fwnaze oti 8a meinw dipla sou
gia na se voh8hsw na 3eperaseis oles tis dyskolies..
Ase me na sou pw kati akoma.. Kati pou
8ymh8hka.. Eixame paei mia Trith (21 Avgoustou htan
8ymamai) 3ana sto sinema.. Gyrisame me to treno..
H Iliana katevhke sto marousi ki emeis synexisame gia
khfisia.. 12 h wra to teleftaio lewforeio gia panw,
eprepe na to prolaveis.. Apofasisame na anevoume apo to
dromo parallhla stis grammes tou trenou.. Perpatousa kai
me rwtouses ti exw.. Prospa8ousa na peisw ton eafto mou
oti apla sou ekana nazia.. Oti sthn ousia de me apasxolouse
tipota sovaro.. Ma den mporousa.. Ftasame ekei, sto periptero..
Apenanti apo to Zhrineio.. Ka8hsame gia ligo sta skalakia..
E3w apo th D.E.H.. Se koitousa kai to
mono pou h8ela htan mia agkalia.. Apla gia na peistw oti den
eixes "fygei" apo mena teleiws.. Hlpiza pws
to lewforeio 8a evriske kinhsh.. Pws kapoio
kokkino fanari 8a to "epiane" kai
8a argouse 5-10 lepta.. Isa-isa gia na
zhsw afto to xrono mazi sou.. Vlepeis
pote de zhtousa na ta exw ola.. Xtyphse
to kinhto sou.. Milhses 2 lepta kai
meta h anamonh gia to lewforeio egine parel8on.. Eri3es
mia trexala gia na vre8eis sthn khfisia.. Ekei
pou se perimene o aderfos sou me to aftokinhto gia na
gyrisete mazi spiti.. Oute pou me filhses ekeino to vrady..
Oute pou gyrises fevgontas na me koita3eis..
Ki egw emeina ekei.. Me ta podia mou karfwmena
apo ta karfia ths egkataleipshs sou sto pezodromio..
Na perimenw..
Mexri na xa8eis sto va8os ths polyfwtismenhs
lewforou ki egw na papsw na elpizw sto gyrismo sou..
Emeina ena tetarto ekei.. Pagwmenh..
Akinhth..
Prospa8wntas na syneidhtopoihsw oti
pia EIXES FYGEI..


Pou na 8ymasai..?

Δεν υπάρχουν σχόλια: