Πέμπτη 23 Ιουλίου 2009

γραφειο τελετων..




-Grafeio teletwn, parakalw..

-Geia sas.. Na 8apsw thn agaph mou 8elw..

-3erete kyrie, emeis.......

-Oxi, oxi.. Mh mou lete tipota.. 3erw akrivws ti 8elw.. De 8a sas kourasw.. Xreiazomai ena feretro va8y, poly va8y.. Kata protimhsh mavro.. Kai megalo..Terastio.. Vlepete h dystyxh mas afhse afou prwta mou efage ligo ligo thn psyxh.. Fouskwse, platyne.. Afhste pou 8elw na' nai aneta.. Toulaxiston s' afton, ton teleftaio ths ypno as parei to xwro pou ths a3izei! Kai sas parakalw.. Ntyste to kai me veloudo.. Nai, nai kai ton pato fysika.. O patos einai to 8ema.. Apo ti pe8ane? Meta3y mas, nekrh htan.. Thn kratousa omws kala diathrhmenh gia kairo.. Thn prosexa.. Loipon, sas iketevw, mh me rwtate alla.. Dwste mou kati oikonomiko.. Den einai 8ema tsigkounias.. Den exw na sas plhrwsw.. Oso kai na' 8ela DEN EXW.. Nai, stis tsepes mou isws kati vrw.. Mporei kai sthn trapeza.. Eixa kati oikonomies.. Tis fylaga gia to megalo ta3idi pou oneirevomoun na kanw sthn polh pou 8a me "estelne" aftos.. Ton avgousto 8a ma8aina.. Ma de 8a prolavw.. Giati gia mia kai monadikh fora o xronos me epiase.. Ti sas lew ki esas..? Telos pantwn, to 8ema einai oti den exw na plhrwsw.. Oi an8rwpoi, vlepete, einai toso fthnoi pou gia na tous 8apseis kai malista a3ioprepws, xreiazontai merikes xiliades evrw.. H agaph omws de 8avetai me xrhmata.. Kai den 3exnietai me ton kairo.. Oute o ponos apalynetai me 2-3 koutia antikata8liptika.. Me akoute? Kyrie me akoute h epese h grammh? A! Eftyxws.. 3erete, eiste to 3o grafeio pou thlefwnw.. Oi alloi 2 mou to ekleisan.. Nomizan pws kanw farsa.. Egw, kyrie mou, egw, exw na kanw farsa apo tote pou hmoun 12 xronwn... Nai, me sygxwreite.. Synexizw.. 8a' 8ela na ri3oume mesa sto feretro kai kotsania louloudiwn.. Xwris ton an8o.. Exw egw, de xreiazete na anhsyxeite.. Malista, mono ta kotsania.. Ta petala synh8iza na ta 3erizwnw toso kairo sigopsi8yrizontas to monotono "m' agapa, de m' agapa" opws otan hmoun koritsaki.. Kratousa omws panta ta kotsania.. Isws kapoia na einai tsakismena.. Orismenes fores 8ymwna me thn apanthsh kai esfigga th xoufta mou me apotelesma na spane.. Den ta petousa omws.. Ektos apo louloudia 8elw mesa na ri3w kai ta 2-3 enapomeinanta kommatia ths kardias mou.. Afta sta opoia vriskontai oi goneis, oi filoi mou, h mousikh kai o an8rwpos me ton opoio eimai mazi twra.. E, me ton kairo exasan thn a3ia tous afou olo ligosteve o xwros pou katalamvanan mesa mou.. H agaph mou pe8ane.. Nai, nekrh htan, to' pame.. Alla afhste me gia ligo na pistepsw pws den 3epsyxhse para molis ex8es.. 3exasa na sas pw, h khdeia de 8a ginei sto nekrotafeio edw pio panw.. Oxi.. E.. Exw epile3ei kati allo, ena meros pio "diko mou".. 8a ' 8ela na ginei se mia plateia..Nai, se mia plateia.. Mhn anhsyxeite, kaneis de 8a to katalavei.. Katw apo ena pagkaki 8a 8aftoun ola kai to epomeno prwi ta panta 8a einai opws synh8ize na ta vlepei o kosmos, idia ki aparallaxta.. Xtypaei h 2h grammh sas? Miso leptaki.. 8a prospa8hsw na eimai syntomh.. An exete thn kalosynh peite tous na 3anaparoun se ligo.. Opws kai na' xei apokleietai na tous synevh kati xeirotero ap' oti s' emena.. Sto feretro sas parakalw na skalisete kati.. Oxi, efxaristw, de 8elw na graftei me xrysa grammata.. 8a gyalizei poly kai den antexw ki allh tyflwsh.. Kati stixous.. 8a sas tous pw apo konta.. Den einai tipota spoudaio.. Mia anamnhsh dikh mou.. Apo mia fora.. S' ena emporiko kentro.. Me ena mpoufan.. Ki ena dokimasthrio.. Afhste kalytera, pou na sas e3hgw.. An 8elw stefania? Kai pali 8a arnh8w.. Oxi.. Prwtistws giati opws sas 3anaeipa den eimai se 8esh na plhrwsw.. Ki epeita, ti? Ena stefani 8a xei mono? Mono apo mena? Mpa, den exw allous na steiloun.. Afth thn agaph, 3erete, mono egw th gnwriza ousiastika.. Oloi oi ypoloipoi mia diea eixan.. Ena "deigma dwrean" pou leme, 8a gnwrizete..A! Kati teleftaio.. Epeidh den epi8ymw na ginei ektafh oute twra oute pote, sfragiste to, sfragiste to kala.. Kai panw ap' to xwma na ri3ete kai tsimento.. Na' maste kalymmenoi.. Sas efxaristw.. Sas efxaristw poly.. 8a sas steilw avrio ki ena sxediagramma gia to pws 8a pate.. Vevaia isws kai na yparxei syntomoterh diadromh ma egw mia gnwrizw, tou lewforeiou.. Oxi, de 8a eimai parousa.. Pws sas perase ap' to myalo? 8a eimai spiti.. 8a koimamai nai.. Ton ypno tou dikaiou.. Tou dikaiou pou pnighke sto adiko.. Eseis kante th douleia sas, exw empistosynh.. Afou de mou to kleisate exw empistosynh.. Nai, sas eggywmai, kaneis de 8a to katalavei.. Einai to pagkaki apo panw.. Kai fytepsane ki olas twra prosfata kati kainourgia fyta sthn plateia.. De 8a fainetai tipota.. Nai, ki egw xarhka, elpizw na mhn ta 3anapoume pote.. Sas efxaristw, kalhnyxta.. A! A! 8ymh8eite.. Na einai va8y.. Poly va8y.. Kai ntymeno me veloudo ws ton pato.. Nai, ws ton pato.. Va8y....... Veloudo........ Ws ton pato.......

Δεν υπάρχουν σχόλια: