Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

μια φορα θυμαμαι μ' αγαπουσες, τωρα βροχη..


~ 30. 3. 08 ~

krywnw.. krywnw poly.. pou phges? krywnw.. den 3erw an me akous.. esy mia zwh synh8ismenos sto kryo hsoun.. krywnw.. ka8e vrady kai perissotero.. tremw pali.. exeis fygei.. agkaliazw ton eafto mou mhpws kai zesta8w ma exei pagwnia.. giati me afhses? giati panw pou phges na me shkwseis..? oute enas mhnas den exei perasei kala kala.. apo tote pou me diavevaiwnes pws tipota den exei alla3ei.. den 3erw an me akous ma dynamwse ligo ton hlio se parakalw.. steile mou ena kommati tou na to exw gia mena.. na to kleisw s' ena syrtari kai na to vgazw mono tis kryes nyxtes san ki afth.. niw8w ta daxtyla twn podiwn mou na moudiazoun.. fovamai na koita3w ston ka8refth giati den antexw na vlepw ta xeilh mou melaniasmena.. krywnw.. to katalavineis? pou phges? pws kataferes na vgeis apo ekei pou se eixa krypsei? pws? pou gyrizeis twra kai pote den epistrefeis? xa8hkes.. se phre h lh8h.. eipes de 8a synevaine pote.. pes mou, me kratas akoma zwntanh? krywnw.. esy, o an8rwpos mou, AKOU ME.. NIWSE ME.. OSO MAKRIA KI AN EISAI..SE OPOION OURANO KI AN PETAS.. KOITA LIGO PISW.. m' afhses sth mesh tou dromou.. ki exei kryo.. poly kryo edw.. isws panta na htan etsi kai na mhn to katalavaina.. se parakalw.. piase mou to xeri.. einai toso tsouxtero pou me trypaei.. ftanei ws thn kardia mou.. thn pagwnei siga siga.. thn e3oudeterwnei.. ma ekei se kratw.. mesa s' afto to "diamanti pou exw sto sth8os mou" opws eixes pei.. ma exei 8olwsei apo to kryo.. apo to diaperastiko aera.. th niw8w.. xtypaei pio arga.. prosarmosthke.. ma panta krataei ena ry8mo.. mia glykia monotonia pou m' afhnei akomh na zw para to kryo.. ma afto einai to xeirotero.. na mhn pe8ainw.. na mh m' afhneis na fygw.. na "3ekourastw".. den einai o swstos tropos,eipes.. ma twra ponaw perissotero.. ta xeria mou exoun plhgiasei ap' to kryo.. ta kokkala mou de lygizoun.. ta podia mou den mporoun na kanoun vhma xwris esena.. krywnw.. toso pou pote mou den krywna.. oute tote, me ta xionia pou toso poly me fovizan.. omws les kai h fwnh mou svhnei ston aera.. de m' akous.. de me niw8eis pou krywnw.. oi le3eis mou de ftanoun ws ekei.. ws ekei pou vrhkes ton paradeiso sou..

Δεν υπάρχουν σχόλια: