Πέμπτη 23 Ιουλίου 2009

5'






Θυμασαι που σου ειχα πει καποια στιγμη ότι δε μετανιωνω για τιποτα από’όλα αυτά?δεν ηταν αληθεια τελικα..μετανιωνω για εκεινα τα 5 λεπτα υπνου..ναι,τοτε που κοιμηθηκα στην αγκαλια σου και ξυπνωντας το πρωτο πραγμα που ακουσα να λες ηταν «εισαι τοσο γλυκια όταν κοιμασαι..»..θυμωνω με τον εαυτο μου που αφεθηκα..θυμωνω που μου το επετρεψα..ηταν 5 λεπτα αναξιοποιητα..5 λεπτα που θα μπορουσα να σε κοιταζω..απλα να σε κοιταζω..και αντι γι’αυτό επελεξα να κλεισω τα ματια μου..
Μπορει να σου φαινεται λιγος χρονος..ισως και τιποτα..αλλα 5 λεπτα δεν είναι τοσο μηδαμηνα οσο φαινονται…οσο εχουμε συνηθισει να τα θεωρουμε..οσο θελουν να δινουν την εντυπωση ότι είναι..και ξερεις γιατι?επειδη είναι αυτά που ένα κι ένα δημιουργησαν τις ωρες που περασαμε μαζι..και αν για σενα αυτές είναι 10 για μενα είναι 9 ωρες και 55 λεπτα…αν για σενα είναι 15 ωρες για μενα είναι 14 και 55 λεπτα..δε θα μου το συγχωρησω ποτε.. 5 λεπτα που θα μπορουσα να σε κοιταζω..θα μπορουσα να σου χαιδευω τα μαλλια ή απλα να σου κρατω το χερι..σ’αυτό το κρεβατι που τωρα δεχεται να κοιμαμαι μονη μου..δεν ξερω πως το μπορει.. λες αν γυρσω όλα τα ρολογια 5 λεπτα πισω να μπορεσω να σε φερω εδώ?να ξαπλωσουμε αγκαλια και να εξαργυρωσουμε το τοτε..?οχι ε? αυτό με πληγωνει περισσοτερο..οτι κοιμηθηκα εκεινα τα συγκεκριμενα 5 λεπτα που δε θα’ρθουν ποτε ξανα.. ελπιζω να μη μου κρατησεις κακια που τα αφησα να φυγουν ετσι..ανεκμεταλλευτα..ελπιζω να μου δωσεις καποια στιγμη την ευκαιρια να επανορθωσω..ελπιζω να εχω 5 λεπτα ακομα….

Δεν υπάρχουν σχόλια: