Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

Εδώ



Το πρόθεμα "τηλε-" πρέπει να είναι το αγαπημένο σου..τηλε-χειριστήρια για τα πάντα μέσα στο σπίτι σου, τηλε-φωνο που κουδουνιζει αδιάκοπα, τηλε-παθεια με τις επιθυμίες μου..

ΤΗΛΕ- : λεξικό πρόθεμα για το σχηματισμό λέξεων, το οποίο προσδίδει:
  1. την έννοια της μεγάλης απόστασης σε κάτι
  2. τη σχέση που έχει κάποιος / κάτι με την τηλεόραση 

Γι' αυτήν ακριβώς τη "μεγάλη απόσταση" σου μιλάω. Την υπολογισμένη με μαθηματική ακρίβεια. Την εκφερόμενη με τις καταλληλότερες λέξεις, έτσι ώστε να μην έχω δικαίωμα να σε κατηγορήσω για παραπλάνηση, ούτε καν για περιπλάνηση στα Μόνιμα. 

Τα δηλωμένα "από μακριά", νίπτουν τας χείρας των Πιλάτων. Σχεδόν πληγιασμένα από το τρίψιμο, ξεπλένουν κάθε είδους αμφιβολία σχετικά με τις ευθύνες. 
Επόμενος στόχος να ανακαλύψω πώς διατηρούνται άθικτα τα σημάδια στο σώμα.
Βασανιστικά ερωτήματα με κρατούν ξύπνια: μαζί με τα σημάδια "ξεθωριαζουν" και οι μνήμες.. σε ένα μήνα θα θυμάσαι..? Και ξαφνικά ο "μηνας" μοιάζει μακριά.. σε δυο μέρες θα θυμάσαι..?
Αυτό το στερητικό "α" μπροστά από τη "λήθη" θα έπρεπε να το έχω εφεύρει εγώ. Ίσως γι αυτό η εμμονή μου με την αλήθεια.. ίσως γι αυτό να μην ήθελα ν ανοίξω το στόμα μου σε κάθε επίμονη ερώτησή σου για το τι σκέφτομαι. Αντε ν' αρθρώσω ψέμα.. Άντε να πω οτιδήποτε μπορεί να ξεχαστεί, να αναιρεθεί.. 
Η σιωπή προτιμότερη κι ας εσπαγε απ τις ανάσες και τα κλαψουρίσματα της τετράποδης καινούργιας μου φίλης. 
 Λοιπόν σήμερα, ημέρα Δευτέρα, είναι το πρώτο βράδυ που θα κοιμηθώ στο καινούργιο μου σπίτι. 
Κι όσο κι αν πιστεύω ακόμη και στον Τηλε-οργασμό που μπορείς να προσφέρεις, τσέκαρα τα πάντα στο διαμέρισμα ώστε να είμαι σίγουρη ότι όλα θα γίνουν όπως πρέπει, "από κοντά". 
Μόνο καλώδιο δεν κατάφερα να βρω, για το μπάνιο, και σκέφτομαι ότι το ιδανικότερο θα ήταν να έβρισκα ένα σχοινί 500 χιλιομέτρων, και να μπορούσα τραβώντας το, να σε σύρω ως εδώ.. Κι ας είναι ανηφόρα.. Κι ας χόρτασες από νωρίς τις "ανηφόρες".. 
Το διεστραμμένο μου μυαλό, προχθές το βράδυ, πήγε τους συνειρμούς σου ένα βήμα παραπέρα. Αν αντιστρέψεις οριζοντίως το MS, γίνεται SM.. Αν στη συνέχεια το αντιστρέψεις και καθέτως, καταλήγουμε στο SW.. Σωστό το γένος, λάθος ο επιθετικός προσδιορισμός..

Λογικά αυτήν τη στιγμή είσαι βυθισμένος σε ξένους πυθμένες.. Χαμένος στο δέρμα κάποιου άλλου "όμορφου πλάσματος" που έχει αναλάβει πλέον τις Δευτέρες σου.. Άραγε θα μπορούσες να ταξιδέψεις τόσα χιλιόμετρα για κάθε απάτητη γη που κατακτάς τους τελευταίους μήνες..; 
Δε θα τολμούσα ποτέ να "στήσω" τα σημεία στίξης μου μπροστά στα μάτια σου, ειδικά τα ερωτηματικά. Ίσως να σου έβαζα 5 στη γραμματική, αλλά κι αυτό θα το σημείωνα με νούμερο, ποτέ με λέξεις, ποτέ πια λέξεις στους ανθρώπους που αγαπώ. Κι αν απορείς τόσον καιρό γιατί, μάθε ότι οι κουβέντες είναι αυτές που μου στέρησαν κάθε τι δικό μου. Αυτές οι ρημάδες που εκτοξεύονται προς πάσα κατεύθυνση και δηλητηριάζουν με αλήθεια κάθε θήραμα που από άγνοια ζητάει να μάθει τι σκέφτομαι.
Τώρα σου λέω καληνύχτα. Αύριο θα μου φέρουν όλα όσα μου ανήκουν, τα πραγματικά πράγματά μου. Αυτά που πουλιούνται και αγοράζονται με ύλη.
Κι εσύ? Πόσο να κοστίζεις εσύ σε υλικό επίπεδο; Πες ότι ήθελα μόνο το σώμα σου.. Πες ότι νέκρωσα τα πάντα μέσα μου εκτός από το δέρμα.. 
Τώρα σου λέω καληνύχτα. Αύριο ξεκινάει η καινούργια μου ζωή.. Εδώ..
Εδώ που βάζω στόχο να αντιστρέψω την κλίση της ασφάλτου μήπως και "κυλήσεις" λίγο πιο έυκολα. (και -μεταξύ μας- όσο πιο σύντομα γίνεται ).
Τώρα σου λέω καληνύχτα. 
Καληνύχτα

Δεν υπάρχουν σχόλια: