Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2020

〰️

 

              



φτιάχνω στολίδια με τα δικά σου σκουπίδια. 


βρήκα ένα μαγικό, διάφανο, όλο διάφανο και διαπερατό σαν εσενα, σακουλάκι

γεμάτο από αντιστάσεις, τις αντιστασεις σου.
πολύχρωμες, πολυδιαστατες, φθαρμένες. 
μικρές, πολύχρωμες αντιστάσεις που έχουν υποστεί εισβολή μεταλλική, ασημένια, σκουριασμένη. 

Κάθε "όχι" που είπες ή εννοησες ή επινόησες. 
Κάθε αποφυγή, κάθε αλλαγή πεζοδρομίου στις λεωφόρους που βρέθηκες. 
Κάθε τι που θέλησες Αλλά έκανες πίσω. 

οι αντιστάσεις σου. 
Όλες στη σειρά.
σε σειρά διαδοχική, απόλυτα αρμονική, αδειασμενες πλέον από κάθε είδους φορτίο .

θα κρέμονται σε λίγες μέρες στο λαιμό μου και θα στολίζουν τα γυμνά μου εκτεθειμενα εκατοστά .

Όλα τα "δεν" και τα "μη" μαζεμένα, στριμωγμένα, σχεδόν αγκαλιασμενα, για να στολίσουν τις θέσεις των δακτύλων σου.

με τις αντιστάσεις σου, φτιάχνω εαυτούς. όμορφους, ακινδυνους, χρησιμοποιημενους.

τα πιο όμορφα σκουπίδια-στολιδια

2 σχόλια:

Εξύμνoς είπε...

Τι όμορφο ποστ!! Ταυτίστηκα κι ένοιωσα το συνάισθημά σου...

1... γιατι μου άρεσε το ρομαντικό στοιχείο
2... γιατί είμαι κι εγώ ηλεκτρονικός και γεμίζω τον τόπο με αυτά!

XD καλή χρονιά!!

ταξίδεψε η καρδιά κι αυτό μου φτάνει.. είπε...

Ευχαριστώ πολύ! είστε, οι ατιμοι, ακαταμαχητοι 😅